Tuesday, October 31, 2017

PENGEDAR SHAKLEE BUKIT MERTAJAM

Pengedar Shaklee Di Butterworth, Seberang Jaya, Bukit Mertajam, Pulau Pinangby Fuzy Idris • August 30, 2017 • 0 Comments


Puan Wani merupakan Pengedar Shaklee aktif sekitar Seberang Perai Pulau Pinang. Cara mudah menghubungi Puan Wani adalah melalui talian Panas! 019-448 8980 save sekarang, anda boleh call/sms atau whatsapp segera. khidmat nasihat pengambilan suplemen shaklee exclusive dan tiptop! untuk mereka yang membeli daripada beliau dan Penghantaran secara – Cash On Delivery (COD) disediakan sekitar Butterworth, Permatang Pauh, Perda, Bukit Mertajam, Penanti, Bukit Tengah, Bukit Minyak, Alma, Juru dan kawasan sekitar.

Siapa Puan Wani?

Seorang surirumah berwawasan tinggi, ingin membantu ramai orang hidup sihat dan memilih suplemen yang terbukti selamat dan berkesan, sudah tentu Suplemen Shaklee satu-satunya syarikat yang ada landmark study. Puan Wani merupakan ibu kepada dua orang anak yang sangat comel dan pandai.

Bukan setakat menjual, sudah tentu Puan Wani Mengamalkan suplemen shaklee dan kini ingin aktif berkongsi tentang kebaikan shaklee. Nak dapatkan Suplemen Shaklee yang berkualiti tapi harga murah? apa lagi – daftar sahaja ahli shaklee, Puan Wani boleh ururskan.

Pengamal Suplemen Shaklee

Business shaklee bermula dengan pengalaman sendiri, dimana apabila telah merasai effect keatas diri sendiri, puan wani mula berkongsi kebaikan dengan saudara mara dan kawan-kawan. Bacalah pengalaman melahirkan anak secara pembedahan dan susu badan merudum.

Daftar Keahlian Shaklee Bersama Pn. Wani

Banyak sangat kelebihan mendaftar keahlian shaklee bersama Pn. Wani yang anda bakal perolehi.

Sudah semestinya dapat berhubung terus dengan pengedar shaklee Seberang Jaya  dengan lebih dekat untuk mengetahui tentang SUPPLEMENT SEMULAJADI SHAKLEE

Kelebihan menjadi Ahli shaklee:

1. Mendapat harga ahli. Iaitu lebih jimat 15% – 20% dari harga biasa.
2. Layak mendapat cash back/bonus dari pembelian terkumpul bulanan, jika memenuhi syarat
3. Mendapat ID dan ada system online sendiri di www.shaklee2u.com.my

4. ID dapat digunakan di mana-mana branch Shaklee.

5. Promosi bulanan khas untuk ahli, promosi vitamin percuma dan sebagainya.

Menjadi ahli shaklee tidak semestinya ahli untuk berniaga. Makan sendiri bersama keluarga dan kawan-kawan pun boleh, kerana lebih jimat.

Tetapi jika ingin menambah pendapatan dan mengetahui selok belok perniagaan shaklee Pn. Wani boleh membantu. Kami mempunyai kumpulan sokongan yang besar untuk membantu anda!

Dibawah Naungan Leader Berkaliber dan kumpulan Aktif

facebook: http://facebook.com/Norizwani yahya
WhatsApp: 019-4488980

Blog : http://www.vitaminfawanies.blogspot.com

No comments:

Post a Comment