Friday, April 7, 2017

APA ITU VIVIX SHAKLEE??

APA ITU VIVIX SHAKLEE??
APRIL 8 2017




Vivix Revolusionari dalam Anti Penuaan pada Tahap Sellular. Vivix merupakan supplemen Anti Penuaan yang terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, iaitu Syarikat Nombor 1 supplemen makanan di Amerika.

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

Melindungi dan membaiki sellular DNA
Memberi impak positif kepada pengawalan gentik

Mengalakkan biogenesis ( pembentukan baru) Mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel
Ramuan Vivix adalah 13x lebih kuat dari Resveratrol (Kandungan Unik dalam Anggur Muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.
Isi Kandungan Vivix Shaklee

Vivix® mengandungi ramuan Botani yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, ANGGUR MUSCADINE, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang KAYA RESVERATROL, POLYPHENOLIC dan mempunyai KUASA ANTI OKSIDAN YANG PALING TINGGI.

Hasil Kajian dan perbandingan ORAC ( Oxygen Radical Absorbaance Capacity Test) antara Red Grapes, Strawberry, Orange, Blackberries, Bluberries lihat dan Anggur Muscadine seperti didalam gambar) ternyata Kuasa Anti Oksidan yang terdapat pada Anggur Muscadine mempunyai tahap yang lebih tinggi dari yang lain.


Muscadine Grape
Anggur hebat ini adalah satu satunya anggur semulajadi yang mempunyai lebih satu kromosom,iaitu 20 kromosom dan kerana inilah ianya mempunyai lebih banyak faedah kesihatan, fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat antioksidan yang lebih kukuh. Ia juga mempunyai ciri ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria. Anggur muscadine dan bijinya adalah satu daripada sumber terbaik antioksidan dan mempunyai ciri anti radang.

Siapa tidak Suka ANGGUR KAN? Tapi INI BUKAN ANGGUR BIASA!  Size MUSCADINEGRAPES ini juga boleh didapati SEBESAR BOLA GOLF. Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik, cahaya matahari yang kuat ia mengandungi banyak Polifenol dan Resveratrol . Ini antara sebab VIVIX SHAKLEE sangat HEBAT.

Purple Carrot
Lobak ungu mengandungi antioksidan yang lebih tinggi dari lobak merah dan mempunyai ciri-ciri anti-radang. Ini membuatkan ia sangat berguna dalam rawatan artritis. Didapati ia juga mengandungi cirri-ciri anti-virus, antiseptik dan antimikrob, dan mengandungi antikarsinogen dan beta kerotena.

Antikarsinogens membantu mengurangkan risiko kanser dan juga membantu untuk melawan sel-sel kanser yang sedia ada di dalam badan kita. Lobak ungu juga cemerlang dalam menentang virus serta jangkitan bakteria, seperti selesema, campak dan jangkitan dalaman saluran kencing, mulut dan perut.

Lobak ungu mengandungi dos yang tinggi Vitamin A, yang membantu untuk mengelakkan arteri tersumbat dan dengan itu membantu mencegah strok. Ia juga mengandungi vitamin B, C dan E serta pectate kalsium, yang merupakan sumber serat yang sangat baik, dan ia membantu untuk menurunkan paras kolesterol.

Antikarsinogens membantu mengurangkan risiko kanser dan juga membantu untuk melawan sel-sel kanser yang sedia ada di dalam badan kita. Lobak ungu juga cemerlang dalam menentang virus serta jangkitan bakteria, seperti selesema, campak dan jangkitan dalaman saluran kencing, mulut dan perut.

Lobak ungu mengandungi dos yang tinggi Vitamin A, yang membantu untuk mengelakkan arteri tersumbat dan dengan itu membantu mencegah strok. Ia juga mengandungi vitamin B, C dan E serta pectate kalsium, yang merupakan sumber serat yang sangat baik, dan ia membantu untuk menurunkan paras kolesterol.
Lobak ungu juga terkenal untuk menyuburkan rambut, kulit dan kuku, dan juga sangat membantu dalam meningkatkan kualiti susu ibu. Ia juga mengandungi satu bentuk kalsium yang lebih mudah dihadam oleh badan kita berbanding sumber-sumber lain . Akar lobak telah lama digunakan dalam merawat parasit usus, pencernaan, isu-isu tonsil dan sembelit.
Pada masa dahulu, ia telah digunakan sebagai ubat untuk merawat hampir semua penyakit.
Kajian juga menunjukkan bahawa jus lobak ungu dapat menurunkan tekanan darah , menstabilkan gula darah, dan membantu dalam memerangi penyakit hati dan penyakit jantung.

Europe Eldeberry (Sambucus Nigra)
Elderberries telah menjadi ubat tradisional selama berabad-abad di Amerika Utara, Eropah, Asia Barat, dan Afrika Utara. Elderberry bermanfaat dalam menurunkan kolesterol, memperbaiki penglihatan, meningkatkan sistem imunisasi, meningkatkan kesihatan jantung dan untuk batuk, selesema, flu, jangkitan bakteria dan virus dan tonsilitis.

Bioflavonoids dan lain-lain protein dalam jus memusnahkan keupayaan virus demam dan selsema menjangkiti sel. Orang dengan selsema yang mengambil jus elderberry melaporkan simptom kurang teruk dan berasa lebih baik dengan lebih cepat daripada mereka yang tidak mengambilnya. Jus Elderberry telah digunakan untuk merawat wabak selesema di Panama pada tahun 1951.

Kajian para saintis juga menunjukkan anthocyanin elderberry meningkatkan fungsi imun dengan meningkatkan pengeluaran cytokines. Ia merupakan protein unik yang bertindak sebagai ‘utusan’ dalam sistem imun untuk membantu mengawal tindak balas imun, seterusnya membantu untuk mempertahankan badan terhadap penyakit.

Ekstrak elderberry juga mengurangkan pengoksidaan kolesterol lipoprotein berketumpatan rendah (LDL). Pengoksidaan kolesterol LDL merupakan faktor penyumbang kepada penyakit kardiovaskular.

Polygonum Cuspidatum
Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knotweed Jepun) adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga dikenali banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.

Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.

Polygonum Cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol dan banyak jenis perubatan tradisional cina. Para saintis telah menjalankan banyak ujian yang menyimpulkan resveratrol yang membantu melambatkan proses penuaan, mengurangkan kolesterol, tekanan darah rendah, meningkatkan prestasi olahraga, dan menggugurkan kilo yang tidak diingini.

Akarnya (“He Sho Wu”) kaya dengan kandungan resveratrol. Digunakan sebagai ubat tradisional untuk merawat rambut beruban di negara China & Japan selama lebih 100 tahun. Potensi polifenol semulajadinya adalah untuk menyokong diet yang sihat dan mampu memberi kesan positif kepada penuaan sel yang sihat.

Ada juga beberapa kajian menunjukkan resveratrol di dalam Polygonum Cuspidatum mampu mencegah tumor.

Sehingga ke hari ini, terlalu banyak TESTIMONI POSITIF yang kami dapat dari Pengguna Vivix Shaklee. Sekiranya anda juga memerlukan Vivix Shaklee dan ingin dapatkan harga berbaloi – baloi? Hubungi saya untuk pertanyaan lanjut.
TESTIMONI VIVIX SHAKLEE



HUBUNGI SAYA
019.44.88.980
SID SAH SHAKLEE
1246932

No comments:

Post a Comment